پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی
 

                               یه خواهش         

من از همتون یه خواهش دارم.بیاین هرکدوممون برای یه بچه ای که بیماری خاص داره یا نه اصلا یتیمه ،یه اسباب بازی بخریم...تو این ماه عزیز.
من ازتون خواهش می کنم این کار یادتون نره.
نمی دونم یه تفنگ ،یه عروسک یا هر چی که به ذهنتون رسید براشون بخرید.
فکرش رو بکن!هر بچه ای شب با اسباب بازی ای که تو براش خریدی بخوابه...
"مرا به خواب هایت ببر..".

 

از همین الان بیاین به هم قول بدیم این کار رو شروع کنیم.هر سن و سالی که دارین چه فرقی می کنه.پول زیادی هم که نمی خواد.می خواد؟ حالا اگه نمی تونین یه اسباب بازی خفن بگیرین...،یه توپ کوچولو هم برای بچه ها شادی های تموم نشدنی داره.
هرکسی این کار رو کرد تو وبلاگش بنویسه.شما از من وارد ترین که چطور میشه یه بمب شادی درست کرد.چطور میشه همه رو خبر کرد که این کار رو بکنن.
من به تک تک وبلاگ هایی که برای "کودکی" اسباب بازی بخرن و خودشون بدستش بدن وبعد خاطرشون رو بنویسن سر می زنم.من اینجوری می فهمم که دوست های واقعیم کیا هستن.
من از همتون دارم خواهش می کنم....

* این نوشته دلی دست نوشته کامران نجف زاده ، تو شهریور 87 ... اولین خیزش عروسکی ...

* حالا ما ، اینکه میگم ما یعنی من ، تو ، حالا که کامران دور ِ از وطن آستین بالا زدیم که خیزش عروسکهای 3 رو بر پا کنیم ...

* فکر نمیکنم کسی از اینکه تو این ماه عزیز دل یه بچه رو شاد کنه ضرر کنه !

* قرار شد هر کی یا علی گفت و این کارو انجام داد همین پست رو کپی کنه و تو وبلاگش بزاره .

* تو این چند روز به هم سر بزنیم و هر کی این کارو کرد اسم وبلاگش رو زیر پست لینک بزنیم.

* یادتون نره حتما یه سری هم به سایت کامران نجف زاده بزنید و بگید که هنوزم داریم خاطره بازی میکنیم ...

* خودت هم میتونی هر چی خواستی به این پست اضافه کنی ...

 ** یه رنگین کمون قشنگ مهمون دفتر خاطرات میشه وقتی این خاطره رو توش حک کنی ...


مسافر شب ، سمیرا راهی ، نسیم ، تالار نقادان رادیو جوان ، مرد مجهول ، ساناز منوچهری ، فاطمه***محکم  ، زهرا-ض ، باران  ، فرزاد  ، ندا ، نرگس  ، مهسا صادقی ، مائده  ، پرتو  

از خیزش عروسک ها میگویند

  • پائیـــز

نظرات  (۴)

  • سمیرا راهی
  • سلام گلم ...

    مرسی از همراهیت با این کاروان مهربونی ...

    تو هم لینک شدی جز اونایی که دلای مهربون دارن ...
    پاسخ:
    ممنون که بهم سر زدی
    در جواب ترانه
    به هر بچه ای که میبینی توانایی مالی ندارن و یا دستفروشی میکنن یا بچه هایی که تو بیمارستانها بستری اند یا ....
    عروسک اسباب بازس باشه حتما من فردا می خرم اما نمی دونم به کی بدم
    پاسخ:
    که اون کسایی که اون بالا گفته شد. البته اگه دلت میخواد.
    سلام خانم کوچیکه
    بازگشتت مبارکدیدی بلاگفا بهتره!

    و به جمع ما خوش اومدی عزیز