پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

عمراً اگه بفهمی کی به کیه؟

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۸۹، ۰۶:۲۵ ب.ظ

عمراً اگه بفهمی کی به کیه؟

پزشک قانونی به بیمارستان دولتی سرکی کشید و مردی را میان دیوانگان دید که به نظر خیلی باهوش می امد .

وی را صدا زد و با کمال ادب از او پرسید:می بخشید اقا شما را به چه علت به تیمارستان اورده اند؟

مرد جواب داد : اقای دکتر بنده زنی گرفتم که دختری 18 ساله داشت روزی پدرم از این

دختر خوشش امد و با او ازدواج کرد از ان روز به بعد زن من مادرزن پدر شوهرش شد و

چندی بعد دختر زن من که زن پدرم بود پسری زایید که نامش را چنگیز گذاشتند و چنگیز

برادر من شد زیرا پسر پدرم بود اما حال چنگیز نوه زنم بود و از این قرار نوه من هم می شد

و من پدر بزرگ برادر تنی خود شده بودم.چندی بعد زن من پسری زایید و از ان روز زن پدرم

خواهر ناتنی پسرم و حتی مادر بزرگ او شد در صورتی که پسرم برادر مادربزرگ خود و

حتی نوه او بود از طرفی چون مادر فعلی من یعنی دخترزنم خواهر پسرم شود بنده ظاهرا

خواهرزاده پسرم شده ام ضمنا من پدر و مادرم و پدربزرگ خود هستم پس پدرم هم برادر من است و هم نوه ام.

حالا اقای دکتر اگر شما هم به چنین مصیبتی گرفتار می شدید ایا کارتان به تیمارستان نمی کشید؟

 


پ.ن:

سلام. به همه اسپانیاییا تبریک میگم. بزن به افتخارش! بالا بیشتر!!! 

 

  • پائیـــز

نظرات  (۳)

har ki mige mojeze vojood nadare bebine:
http://5000tomani.blogfa.com/
سلام وبلگتون خیلی زیبا اگه دوست داشتید به منم سر بزنید .خوشحال میشم راستی انجمنم دارم اگر دوست داشتی ببنید و توش عضو بشید .آدرساشا رو براتون درج می کنم.
وبلاگ:www.hosain55.blogfa.com
انجمن:www.hosain55.mihanbb.com
پاسخ:
چشم. میرسم خدمتتون.
سلام خانم کوچیکه

عجب داستان پیچ در پیچی بوده ها ! ! ! ! ![چشمک]
واقعا آدم قاطی میکنه!

حالا این دختر 18 ساله عقل نداشته؟؟؟!!! که اومده با پدربزرگش ازدواج کرده! [نیشخند]

نه؟!

راستی!
اینم عیدیت!