پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

کولر گازی!!

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۸۹، ۰۴:۱۰ ب.ظ

می‌گن یه روز جبرئیل می‌ره پیش خدا گلایه می‌کنه که:‌آخه خدا؟ این چه وضعیه آخه؟ما یه مشت ایرونی داریم توی بهشت که فکر می‌کنن اومدن خونه باباشون!

بجای لباس و ردای سفید، همشون لباسهای مارک‌دار و آنچنانی می‌پوشن!

هیچکدومشون از بالهاشون استفاده نمی‌کنن، می‌گن بدون بنز و بی‌ام‌و جایی نمی‌رن!

اون بوق و کرنای من هم گم شده، یکی از همین‌ها دو ماه پیش قرض گرفتش و دیگه ازش خبری نشد!

آقا من خسته شدم از بس جلوی دروازه بهشت رو جارو کردم.امروز تمیز می‌کنم،

فردا دوباره پره از پوست تخمه و هسته هندونه و پوست خربزه!

من حتی دیدم بعضی‌هاشون کاسبی می‌کنن و هاله های بالاسرشون رو به بقیه می‌فروشن!

خدا میگه:‌ ای جبرئیل! ایرانیان هم مثل بقیه،‌ فرزندان من هستن و بهشت به همه فرزندان من تعلق داره.

این‌ها هم که گفتی خیلی بد نیست! برو یه زنگی به شیطان بزن تا بفهمی مشکل واقعی یعنی چی!

جبرییل زنگ میزنه به جناب شیطان. دو سه بار می‌ره روی پیغامگیر تا بالاخره

شیطان نفس نفس زنان جواب می‌ده: جهنم. بفرمایید؟;جبرییل  میگه:انگار! سرت خیلی شلوغه آقا‌ >شیطان آهی می‌کشه میگه:‌ نگو که دلم خونه. این ایرانی‌ها اشک منو در آوردن به خدا!

شب و روز برام نزاشتن! تا روم رو می‌کنم اینطرف، یه آتیشی اون‌طرف به پا می‌کنن!

تا دو ماه پیش که اینجا هر روز چهارشنبه سوری بود و آتیش بازی!…

حالا هم که …. ای داد!!! آقا نکن! جبرییل جان من برم… اینها دارن آتش جهنم رو خاموش می‌کنن

که جاش کولر گازی نصب کنن!!!

  • پائیـــز

نظرات  (۵)

خیلی خنده دار بود
مرسی
خیلی خنده دار بود
(خداحافظ) مطالب جالبیه اگه بسته کولر گازی رو از خودت نوشتی بهتره بجای دکتر مهندس شدن بری نویسنده بشی البته کولر گازی مال شما تهرانی های پول داره وبه ما آذربایجانی ها نیومده البته این طرف ها کولر گازی زیاد لازم نمیشه (سلام)
سلام بر خانم کوچیکه ی خودمان

آخی! کلاس گذاشتن براتون؟
حالا چه کلاسی هست؟!

اون بازی ای رو که دیدی، سوالهاش رو جواب میدی و میذاریش تو وبت
همین!

راستی این داستانی که گذاشتی هم جالب بود
پاسخ:
ok! منم میام!
سلام چطوووووووری
وبلاگ باحالی داریییییی

بدوبیاااااااااااا فری استیل جدید از حسین مخته که توش راجب ارتباطش با ساسی مانکن حرف میزنه ....... حتما بیا منتظرتم

به اضافه یه عکس فوق نایاب از ساسی مانکن تو خونه جدیدشون ...

برای با خبر شدن از آپ جدید میتونی عضو بشی

www.pic-bax04.com