پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

چیزهایی که نگفتم

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۳۸۹، ۰۹:۰۹ ب.ظ

 

وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست،

نگفتم: " عزیزم، این کار را نکن."

نگفتم: "برگرد و یک بار دیگر به من فرصت بده."

وقتی پرسید دوستش دارم یا نه،

رویم را برگرداندم.

حالا او رفته، و من تمام چیزهایی را که نگفتم، می شنوم.

نگفتم: " عزیزم، متاسفم، چون من هم مقصر بودم. "

گفتم: " اگر راهت را انتخاب کرده ای،

من آن را سد نخواهم کرد."

او را در آغوش نگرفتم و اشک هایش را پاک نکردم

نگفتم: " اگر تو نباشی زندگی ام بی معنی خواهد بود."

نگفتم: " جاده ی بیرون خانه

طولانی و خلوت و بی انتهاست."

گفتم: " خدانگهدار، موفق باشی،

خدا به همراهت." او رفت و مرا تنها گذاشت

تا با تمام چیزهایی که نگفتم، زندگی کنم.

شل سیلوراشتاین

  • پائیـــز

نظرات  (۲)

سلام خانم کوچیکه
خوبی؟!
چه خبرا؟!
ما نبودیم خوش گذشت؟
میبینم که 3تا پست عقب افتادم
ولی الان اومدم دیگه!
دیروز رسیدم،ساعت 13:30
پاسخ:
خوش اومدی مادر!!!!!
  • گل پسرک شهریوری
  • سلام خوبین عیدتون مبارک یه سرهم به من بزنید
    پاتوق بچه های با حال جنوب