پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

رمضان

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ

"شهر الرمضان الذی انزل فی القران"

فرا رسیدن ماه زولبیا و بامیه، بیخوابی شبانه، گرسنگی روزانه، روز شماری ماهانه، پرخوری سحرانه، افطاری شاهانه و توقع آمرزش سالانه به همتون مبارک.


پ.ن: اقا اگه منو دعا نکنین فقط ..... . آهم خوب میگیره ها!!!

 

  • پائیـــز

نظرات  (۶)

اون وقت این التماس دعا بود یا تهدید؟
پاسخ:
تهـــدیـــد! "البت همشه با هم"!
  • محمدجوادحیاتی
  • اجازه هست عشق تو رو تو کوچه ها داد بزنم؟

    رو پشـت بـــــوم خونه ها اسمتو فریاد بزنم؟

    اجازه هست که قلـبمو برات چراغونی کنم؟

    پیش نگاه عاشقت،چشـــــمامو قربونی کنم؟

    اجازه میدی تا ابـد سر بزارم رو شونه هات؟

    روزی هزار و صـد دفه بگم که میمیرم برات؟

    اجازه میدی که بـگم حرف ترانه هام تویی؟

    دلیل زنده بودنـــــم ، درد بهانه هام تویی؟

    اجـــازه هست تا تـه مـرگ منتظر تو بشینم؟

    تو رویاهــای صورتیم، خودم رو با تو ببینم؟

    اجازه هست جار بزنم بگم چقد دوست دارم؟

    بگم می خـــوام بخاطرت سر به بیابون بزارم؟

    اجازه میدی قـصه هام با عشق تو جون بگیره؟

    چشمای عاشقـــم واست روزی هزار بار بمیره

    اجازه میدی عشقـــمو همش بهت نشون بدم؟

    پیش زمین و آسمــون واسه تو دس تکون بدم؟

    اجازه میدی که فقــــــط تو دنیا با تو بمونم؟

    هر چی که عاشقانه بــــود به خاطر تو بخونم؟

    اجازه هست پناه من گــــــرمی آغوشت بشه؟

    هر اسمی جز اسم خودم ،دیـگه فراموشت بشه؟

    اجازه هست ؟ بگو که هست ، من همشو دارم میگم

    با تو به آسمون میرم ،با تـــــــــــــو یه آدم دیگم

    اجازه میدی که بگم ،من مال تـــــــو،تو مال من؟

    من از تو خواهش می کنم که زیر وعـــده هات نزن

    اجـــــــازه تـــو دست تـــو ،اجازه من دست تـو

    خنده من خنـــــــده تو ،شکست من شکست تـو
    کجا بریم
    باید امشب بروم باید امشب بروم و کوله باری که به اندازه تنهای من جا دارد بر دارم و به شهری بروم....
    پاسخ:
    ااا باش اگه تو میری اونجا من میرم تا خودمو بیشتر پیدا کنم
    سلام خوبی جایی نمی رم می دونی من کولی خانه به دوشم شاید به وبلاگ دیگه ای. نمی دونم خودمم هنوز
    ممنون از حظورت
    سلام خانم کوچیکه

    حلول ماه برکت و مغفرت مبارک
    التماس دعا
    آمد رمضان هست دعا را اثری
    دارد دل من شور و نوای دگری
    ما بنده عاصی و گنهکار توییم
    ای داور بخشنده بما کن نظری