پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

آن کس که ...

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۸۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ

آن کس که بداند و بداند که بداند

اسب طرب از گنبد گردون بجهاند

 

آن کس که بداند و نداند که بداند

بیدار کنیدش که بسی خفته نماند

 

آن کس که نداند و بداند که نداند

لنگان خرک خویش به منزل برساند

 

آن کس که نداند و نداند که نداند

در جهل مرکب ابدالدهر بماند

 از ابن یمین

  • پائیـــز

نظرات  (۲)

.
سلام
این وبلاگ همونطور که از اسمش پیداست..وبلاگ من و تو ست.

من وبلاگ شخصی هم دارم ولی میخوام اینجا فقط واسه من و شما باشه

دوست دارم اینجارو به کمک هم بسازیم..

با گفتن نظرهاتون..با انتقاد هاتون..

میخوام شما بگید که اینجا چه بنویسیم..یا

قالب بلوگ چطوری باشه..

انواع شعرو عکس و آهنگ تویه اکثر سایتها پیدا میشه

ولی ما میخوایم متفاوت از بقیه باشیم..

خواهش میکنم نظرها و پیشنهادهاتون رو با ما درمیون بگذارید..

منتظر حضور گرمتون هستم