پائیز

مشخصات بلاگ
طبقه بندی موضوعی

دست گل

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۸۹، ۰۹:۲۶ ب.ظ
پیر مرد لاغر و رنجور با دسته گلی روی صندلی اتوبوس نشسته بود.
دختری جوان روبروی او چشم از گل ها بر نمی داشت وقتی به ایستگاه رسیدند پیرمرد بلند شد و دسته گل را به دختر داد و گفت:می دانم از این گل ها خوشت آمده است به زنم می گویم که دادمشان به تو ، گمانم او هم خوشحال شود
 دختر جوان دسته گل را پذیرفت و پیر مرد را نگاه کرد که از پله های اتوبوس پایین می رفت و وارد قبرستان کوچک شهر می شد.....
  • پائیـــز

نظرات  (۲)

سلام پائیز.
من عاشق پائیزم چون عشق من توی این فصل متولد شده.......من یه عاشقم پائیز اما عشقم پائیزی و زرده.........تنهام.
به من سربزن.بای بای
  • مهمانی به صرف خنده
  • سلام دوست عزیز:
    وبلاگ مهمانی به صرف خنده همزمان با عید غدیر راه اندازی شد.امید اینکه بتوانم لبخند را مهمان لبهای زیبای شما کنم
    خندان باشید.
    ضمنا"نسل سوخته هم وبلاگ دیگر این حقیر است.
    http://shaghayeghestan.blogfa.com
    امید اینکه با نظر خود مرا در ادامه راهم تشویق کنید
    مانا باشید
    بدرود